ВОРКШОП КОРИСТЬ ПОЧИНАЮЧИМ ЛАНДШАФТНИМ ДИЗАЙНЕРАМ
Для збільшення потоку клієнтів з будь-якої відправної точки
Для професійного зростання та зміни фокусу своєї діяльності
Для набуття впевненості та кращого розуміння себе та потреб своїх клієнтів
СПІКЕР ВЕБІНАРУ
Юлія Чемердівська
Засновник студії "Фітонія" (Білорусь)
Співвласник студії «Аквагарден» (м. Одеса, Україна)
Ландшафтний дизайнер з 14-річним досвідом, проекти та сади у Білорусі, Україні, Чехії, Польщі, Литві, Грузії, Кіпрі, Німеччині, Австрії.
Гран-прі на міжнародному конкурсі садів, призові місця на місцевих ландшафтних конкурсах.
ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ
БЛОК "Хто я, де я, куди йду?"
Розберемо, які навички потрібні ландшафтнику. Проведемо аналіз сильних та слабких сторін. Побачимо, що слід підкреслювати у роботі та у просуванні себе. Визначимо найголовніше у просуванні себе – ЯДРО БРЕНДА
Подивимося, із яких гравців складається ландшафтний ринок. Знайдемо способи та фішки відбудови від конкурентів
Розглянемо категорії клієнтів, які зустрічаються над ринком. Визначимо вашу нішу зараз і ту нішу, яку ви можете рости.
БЛОК "Як я туди прийду?"
Запакуємо ваше портфоліо. Пропрацюємо основні навички самопрезентації і навіть спонукаємо трохи стилістами)
Обговоримо, чому варто витратити гроші та час на створення сайту та профілю в Інстаграмі, а головне – як це зробити якісно, і щоб це ще приносило клієнтів. Цифри, конверсія, побудова вирви продажів та інші неландшафтні штуки – простою та зрозумілою мовою
Формат роботи зручний та націлений на якісний результат:
Графік зустрічей в онлайн форматі
(платформа Zoom):
Щовівторка з 20.02 по 19.03
з 16.00 до 18.00
Закритий чат у телеграмах для спілкування та зворотного зв'язку.
Матеріали навчання (відеозаписи занять, презентації) на навчальній платформі