

Ваші проекти можуть бути геніальними. Але ваша майстерність може залишитись у тіні, якщо про вас не знають. Саме тому цей цикл лекцій — інвестиція в силу вашого імені.
Проявленість - це не подія, а рух. І кожен крок має значення.
Як зробити так, щоб клієнти мрії знаходили вас самі?
Чому ваше ім'я — це вже частина цінності ваших проєктів?
Я не можу збагнути, де моя унікальність?
Чому не потрібно боятись конкуренції?
Як побороти страх публічності?
Чим вам може допомогти штучний інтелект?
Ваше ім’я — це вже частина вартості ваших проєктів. І ми вчимося, як зробити його впізнаваним.

Буде корисним дизайнерам – початківцям та практикуючим дизайнерам, якщо ви хочете
побачити, як професіонали працюють зі ЗМІ, блогерами, спільнотами
вийти зі ступору і розібратися зі своїми страхами
зрозуміти, що бути видимим — не страшно, а необхідно
знайти ідеї та нові сенси, як заявити про себе на ринку, побачити куди далі рухатися
Ви отримаєте:
Конкретні інструменти для розвитку особистого бренду
Практичні поради, як проявлятись і шукати свою унікальність
Рекомендації і стратегії подолання внутрішніх бар’єрів та страхів
Новітні можливості АІ для креативної самопрезентації
![phone_14_01 [Converted]-02.png](https://static.wixstatic.com/media/857cb7_5a87d1a1185049ee85001de02e352ed0~mv2.png/v1/fill/w_304,h_509,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/phone_14_01%20%5BConverted%5D-02.png)
Зручний формат навчання
5 вебінарів щочетверга
з 16.00 до 18.00 за київським часом
Записи вебінарів та матеріали у доступі на навчальній платформі EDS
Додаткові корисні відеоматеріали, гайди, чек листи
5 вебінарів щочетверга
з 16.00 до 18.00 за київським часом
Програма заходу
10.07 16.00 – 18.00
Навіщо дизайнеру особистий бренд?
Етапи побудови та 10 стратегій для побудови та розвитку особистого бренду
Як знайти свою родзинку і стати єдинорогом?
10 способів довести, що ви найкращий в своїй справі
Лікуємо «синдром самозванця»
Самопрезентація (упаковка ліфт-спітч на усі випадки життя)
Нова форма особистого бренду – екосистема
Екологічне спілкування: травма, чутливі теми, хейтери
17.07 16.00 – 17.00
ПРО МЕНЕ: перші кроки, страхи і їх подолання, перший об’єкт в 25 м2, труднощі і розчарування, щастя реалізовуватись в улюбленій справі
ПРО ВАС: аналіз ринку, конкурентів і ЦА, Ваше позиціонування, Ваш TOV, архетипи
ПРО ІНСТРУМЕНТИ: соц. мережі, сайт, застосунки, комьюніті і партнери
ПРО ПОМИЛКИ: очікування vs реальність, корінна система цінностей, краще - ворог хорошого
ПРО ГРОШІ: резерви, художник має бути ситим
ПРО РЕСУРС: натхнення, навчання, люди, нові горизонти
Корисні посилання та контакти
17.07 17.00 – 18.30
Як і для чого публікуватись в інтер’єрних журналах?
На які видання орієнтуватись онлайн та офлайн?
Який проект обрати і як про нього розповісти для статі?
Яку інформацію потрібно зібрати?
Медіа vs блогери: коли корисно та як співпрацювати?
24.07 16.00 – 18.00
Що таке проявленість. Види страхів, які блокують. Звідки беруться ці страхи?
Вплив інформаційного фону
Що таке справжня впевненість та як стати впевненішим у собі?
Страх — це сигнал, а не ворог. Стратегії подолання страху.
Страх бути «не таким», як усі.
Провал як частина шляху. Як починати знову.
Що буде, якщо ми перестанемо боятися.
31.07 16.00 – 18.00
Як змінюється візуальна комунікація у сфері дизайну з появою АІ
Як дизайнеру інтер’єру використовувати технології для самопрезентації та зростання.
Огляд безкоштовних і доступних інструментів для дизайнерів
Приклади, як можна використовувати АІ у створенні moodboard, рендерів і концептів
Як зберігати авторське бачення, коли працюєш з генеративним АІ
Поради, що підготувати до генерації, як сформулювати запит і не «вбити» свою ідею

СПІКЕРИ ЗАХОДУ

Є лізавета Фещенко
Архітекторка, дизайнерка з майже 20-річним стажем у професії, дослідниця людиноцентричного підходу в проєктуванні. Засновниця онлайн-школи «Клаузура» та кемпу «Human being», присвяченого дизайну, що починається з поваги до людини, орієнтованого на людство. Ці ідеї впроваджуються не тільки в роботі, але і в створенні навчальних продуктів та у формі архітектурного блогінгу.
